meest recent
- 18/03Extra Time gemist? Herbekijk de volledige aflevering met Gunther Schepens, Gert Verheyen en Jan Boskamp
- 18/03Een-tweetje tussen Kayembe (Genk) en Madsen (Westerlo) doet Gunther Schepens koken: "Dat is erover"
- 18/03Het Fenerbahçe van Batshuayi overweegt zich terug te trekken uit competitie na aanval op spelers
- 18/03Van standvastig instituut naar wankele werkgever: is Club Brugge een trainerskerkhof geworden?
- 18/03Gevallen Maxim Van Gils moet Ronde van Catalonië verlaten met pijnlijke pols
- 18/03Sporza-surfer ziet in Geraerts ideale coach van Club, ook Vanhaezebrouck verrassend gegeerd
- 18/03Goed nieuws voor 6 Belgische atleten: BOIC maakt eerste selectie voor de Spelen bekend
- 18/03Marc Wilmots is duidelijk ondanks crisis bij Schalke: "Karel Geraerts staat niet ter discussie"
- 18/03Vandenbempt: "Deila heeft de opdracht bij Club helemaal verkeerd ingeschat"
- 18/03Coach Vanhaezebrouck haalt uit na salonremise in Westerlo-Genk
- 18/03Club Brugge ontslaat coach Deila, Hayen neemt over
- 18/03Bekijk de goals uit Antwerp - Union (1-1)
- 18/03Bekijk de goals uit KAA Gent – Charleroi (5-0)
- 18/03Bekijk Sportweekend van 17 maart
- 18/03Bekijk de goal uit OH Leuven - KV Mechelen (1-0)
- 18/03Bekijk de goals uit STVV - Club Brugge (2-1)
Ineos Grenadiers presenteert zijn nieuwe (Belgische) shirt voor 2022
Vanaf 1 januari 2022 gaat de samenwerking tussen Ineos Grenadiers en Bioracer in. Het Belgische bedrijf en het topteam hebben vandaag hun gloednieuwe kit voor volgend seizoen gelanceerd. "This is how fast feels!", is het motto.
Qua design, looks en uitstraling heeft Ineos Grenadiers een reputatie te verdedigen in het peloton.
Na de samenwerkingen met Rapha en Castelli bundelt het nu de krachten met Bioracer, het Belgische bedrijf met zijn uitvalsbasis in Tessenderlo.
"Bioracer heeft voor het team een unieke kit ontworpen om in te trainen en te racen. Een kit waarin een renner zich de snelste voelt. Of dat nu bergop of bergaf, offroad of op de weg, in een tijdrit of in de sprint is. Dit alles onder één motto: “This is how fast feels!”", zegt de nieuwe leverancier bij de voorstelling.
Filippo Ganna, Tom Pidcock en Richard Carapaz fungeren als model bij de presentatie van de truitjes, waar we toch wat nieuwe accenten zien.
"Het opvallende ontwerp combineert de iconische lijn op de achterkant van het shirt met enkele gedurfde vernieuwingen. Het nieuwe design is een stijlvolle balans tussen het donkerblauw en het dieprood van de twee hoofdsponsors."
(bekijk foto's onder de tweet)