meest recent
- 24/04Nicky Hayen ziet Thiago eindelijk weer scoren: "We hebben nooit het geloof in hem opgegeven"
- 24/04Titelambities Liverpool krijgen in Merseyside Derby tegen Everton serieuze klap
- 24/04In minuut 96 en 99! Met ferm slotoffensief knokken De Ketelaere en Atalanta zich naar de bekerfinale
- 24/04Supporter Anderlecht overleden tijdens wedstrijd tegen Cercle Brugge: "Voetbal plots irrelevant"
- 24/04Mag er een kruis over Racing Genk voor de titel? Dit is het voorlopige klassement
- 24/04Anderlecht verdedigt met verve leidersplaats, maar houdt hart vast na blessures Dreyer en Schmeichel
- 24/04Opvallende plottwist bij Barcelona: "Xavi blijft dan toch als coach"
- 24/04Swingend Club Brugge blaast Racing Genk helemaal weg en zet titelambities extra kracht bij
- 24/04Evenepoel en Van Aert revalideren bij zelfde kinesist
- 24/04Belgische mannen laten steken vallen in kwalificaties op het EK turnen
- 23/04Ruim verslag van match 3 in de volleybalfinale: Maaseik - Roeselare
- 23/04Olympiër Nicolas De Kerpel wordt podcasthost: "Mentale problemen bespreken"
- 23/04Rode Duivels krijgen nieuwe kleedkamers in het Koning Boudewijnstadion
- 23/04Limburg United boekt 85-93-zege tegen Groningen
- 22/04Beerschot viert titel in 1B op Antwerps stadhuis met de fans
- 22/04Lotte Kopecky zet alles op de Spelen, en gaat niet naar de Tour
Ineos Grenadiers presenteert zijn nieuwe (Belgische) shirt voor 2022
Vanaf 1 januari 2022 gaat de samenwerking tussen Ineos Grenadiers en Bioracer in. Het Belgische bedrijf en het topteam hebben vandaag hun gloednieuwe kit voor volgend seizoen gelanceerd. "This is how fast feels!", is het motto.
Qua design, looks en uitstraling heeft Ineos Grenadiers een reputatie te verdedigen in het peloton.
Na de samenwerkingen met Rapha en Castelli bundelt het nu de krachten met Bioracer, het Belgische bedrijf met zijn uitvalsbasis in Tessenderlo.
"Bioracer heeft voor het team een unieke kit ontworpen om in te trainen en te racen. Een kit waarin een renner zich de snelste voelt. Of dat nu bergop of bergaf, offroad of op de weg, in een tijdrit of in de sprint is. Dit alles onder één motto: “This is how fast feels!”", zegt de nieuwe leverancier bij de voorstelling.
Filippo Ganna, Tom Pidcock en Richard Carapaz fungeren als model bij de presentatie van de truitjes, waar we toch wat nieuwe accenten zien.
"Het opvallende ontwerp combineert de iconische lijn op de achterkant van het shirt met enkele gedurfde vernieuwingen. Het nieuwe design is een stijlvolle balans tussen het donkerblauw en het dieprood van de twee hoofdsponsors."
(bekijk foto's onder de tweet)