KV Oostende stelt nieuwe logo voor: "Een nieuw tijdperk voor KVO"

    KV Oostende heeft een fris jasje. De club stelde vandaag zijn gloednieuwe logo voor, naar aanleiding van de 40ste verjaardag van de club. "Het moest strak, professioneel, innovatief en modern zijn."

    Mooi of niet: omdat smaken verschillen, laten we appreciatie van het nieuwe logo van KV Oostende volledig aan u over.

     

    Bij de kustclub zijn ze alvast bijzonder opgetogen over het frisse design.  “Met ons nieuwe logo willen we echt een nieuw tijdperk binnen stappen, maar toch nog steeds rekening houden met onze historie, naam en kleuren", vertelt Executive President Gauthier Ganaye. "Het moest strak, professioneel, innovatief en modern zijn."

    Opvallend: voor de uitwerking van het logo rekende KV Oostende op... Decathlon, de kledijleverancier. "Je zou misschien eerder verwachten dat een grafisch marketingbedrijf dit zou ontwerpen, maar bij Decathlon hebben wij ook een bijzonder uitgebreide en kwalitatieve grafische afdeling”, aldus Vincenzo Verhoeven, die verantwoordelijk is voor de samenwerking met de voetbalclubs.

     

    Het nieuwe logo komt er naar aanleiding van de 40e verjaardag van de club. Daarnaast lanceert KVO ook een nieuwe website.