Ga naar de inhoud

F1-renstal Williams sluit partnerdeal met krant The Financial Times

 do 25 april 2019 13:09
The Financial Times publiceert jaarlijks "The Business of Formula One".

Het Formule 1-team Williams heeft een deal gesloten met The Financial Times. Het logo van de krant zal voor het eerst op de achtervleugel van de bolides verschijnen tijdens de Grote Prijs van Azerbeidzjan (28 april).

Williams en de financiële krant gaan een meerjarige samenwerking aan, zo laat de renstal weten. Ook al is het best opmerkelijk dat een krant een partnerdeal aangaat, onbekend terrein is de Formule 1-wereld niet voor The Financial Times. Zo publiceren ze jaarlijks hun verslagsreeks "The Business of Formula One".

 

Het logo van The Financial Times zal vanaf de GP van Azerbeidzjan aan de binnenkant van de achterste vleugeluiteinde van de FW42-bolide te zien zijn. Die GP vindt aanstaande zondag plaats.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen (𝕏). U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.