meest recent
- 15:13Deze maand aangeklaagd in corruptiezaak, toch wordt Pedro Rocha voorzitter Spaanse voetbalbond
- 14:49Hockey-directeur Adam Commens niet enthousiast over nieuw EK-format: "Verrast door het nieuwe systeem"
- 14:35QUIZ: Ken jij de Belg in de gele leiderstrui?
- 14:27LIVE: Eerste renners beginnen aan tijdrit van 15 kilometer, houdt Thibau Nys zijn gele trui vast in Romandië?
- 14:00Nog 2 zeilboten voor Parijs 2024: Lefèbvre/Heuninck (49er) en Claeyssens/Verstraelen (Nacra 17) verdienen ticket
- 13:40Zondag begint de Vuelta Femenina: zoete revanche voor Demi Vollering?
- 13:36Michael Matthews klopt Tadej Pogacar ... op het kartcircuit: "Fantastische dag met de boys!"
- 12:52Christopher Pegg is opvolger van Steve Ibens als bondscoach 3x3 Lions: "Zeer blij met deze kans"
- 25/04Amoura glijdt veel te onbezonnen door op Wijndal en pakt domme gele kaart
- 25/04Mooie peptalk van coach Blessin na de match
- 25/04Bekijk de goals uit Antwerp - Union (0-3)
- 25/04Ruim verslag van match 4 in de volleybalfinale: Roeselare-Maaseik
- 25/04Het journaal 19u met o.a. winst voor Thibau Nys in de Ronde van Romandië
- 25/04Belgische turners grijpen naast EK-teamfinale
- 25/04Club Brugge blaast onherkenbaar Genk weg met 4-0
- 24/04Evenepoel en Van Aert revalideren bij zelfde kinesist
Colablikjes met Rode Duivels staan toch in de winkelrekken
Het Europees kampioenschap voetbal is uitgesteld naar volgend jaar, maar de Rode Duivels staan toch al afgebeeld op blikjes cola. "Ze stonden al klaar en anders zouden we ze moeten vernietigen", legt frisdrankreus Coca-Cola uit.
Tijdens een groot voetbalkampioenschap kunt u niet naast de Rode Duivels kijken, ook niet in de supermarkt. Dat is opnieuw het geval, zelfs nu het Europees kampioenschap uitgesteld is naar volgend jaar. Misschien heeft u al een colablikje met Thibaut Courtois of Eden Hazard gespot?
"Ondanks de verplaatsing van het EK voetbal 2020 naar 2021 zal Coca-Cola de bijhorende verpakkingen niet uit de winkelrekken halen", legt de Belgische afdeling van de frisdrankreus uit.
"De verpakkingen vernietigen zou verspilling zijn en dit willen we absoluut vermijden, zeker binnen de huidige context. De bijhorende marketingcampagne wordt wel geschrapt."
"Onze prioriteit is momenteel de veiligheid en de gezondheid van onze medewerkers en mensen wereldwijd. Terwijl de wereld zich aanpast en beschermt tegen het coronavirus, zullen we onze inspanningen als bedrijf richten op hoe we de komende weken en maanden een verschil kunnen maken voor onze consumenten, klanten en gemeenschappen", belooft het bedrijf.