meest recent
- 23:01Wat een ommekeer! Real Madrid houdt Bayern in dolle slotfase uit finale Champions League
- 22:43Olympische vlam aangekomen op Franse bodem na spektakelshow in Marseille
- 21:43Brandon Mechele in tranen na laatste fluitsignaal, coach Hayen: "Hij moet zich niks verwijten"
- 21:38Club baalt na "onbegrijpelijke" penalty in slot: "Snap niet waarom scheidsrechter zo match wil beslissen"
- 21:19Eerlijke analyse bij Club Brugge: "Misschien waren zij net iets beter over twee matchen"
- 20:40BEKIJK - De penalty die een einde maakt aan Europese avontuur van Club Brugge
- 20:40Geen historische finale voor Club Brugge: penalty in slot doorprikt droom van blauw-zwart
- 19:25Wouter Vrancken en Genk gaan per direct uit elkaar, trainer heeft mondeling akkoord met KAA Gent
- 22:53Spanning is te snijden bij Antwerp en Union een dag voor de bekerfinale
- 21:48Rit 5: Herbekijk het Giro-magazine van 8 mei
- 21:30Ruim verslag van Club Brugge - Fiorentina (1-1)
- 19:52Geen sprintzege in de Giro, wel een overwinning voor Benjamin Thomas uit de vlucht
- 18:12Bekijk de samenvatting van de 5e etappe in de Giro
- 17:21BEKIJK: Benjamin Thomas is de sterkste van de vluchters en wint de 5e rit
- 07/05Rit 4: Herbekijk het Giro-magazine van 7 mei
- 07/05Club Brugge treft laatste voorbereidingen voor "heel bijzondere wedstrijd" tegen Fiorentina
Twee fans snoeien clublogo van Dortmund in reusachtig koolzaadveld
Clubliefde in het voetbal kan heel ver gaan. Sommigen laten het shirt van hun geliefde team op hun bovenlijf tatoeëren, anderen verzoenen de sport met de natuur.
Dat laatste deden twee jonge supporters van Dortmund. Zij drukten hun clubliefde uit door het logo van het Duitse topteam in een reusachtig koolzaadveld te snoeien.
"Het idee is 15 jaar geleden ontstaan, nu hebben we uitgevoerd", zeggen de fans. "Nu we het resultaat met behulp van een drone ook eens vanuit de lucht kunnen bekijken, zijn we zeer tevreden over het resultaat."
Zo'n logo snoei je niet zomaar in een veld. "Er is een heuse berekening aan voorafgegaan. Eerst hebben we het logo geprint, daarna hebben we het omgerekend in de juiste maten en daarna zijn we op het veld aan de slag gegaan."