meest recent
- 09:26De verrijzenis van Union en een vleugje toverdrank bij Club, met Hayen als Panoramix: "Een extreme make-over"
- 07:20BEKIJK - Van Bommel houdt de sfeer erin ondanks verlies: knuffels voor Fonske en chocolade voor Blessin
- 06:49Braziliaanse voetballegende Marta (38) zwaait na dit seizoen af bij de Seleçao
- 00:00Union-coach Blessin geeft bevlogen speech na eerste zege en ziet spelers weer lachen: "Soms was het te veel"
- 25/04Club en Anderlecht als hofleveranciers: dit waren alle doelpunten van deze speeldag in de JPL
- 25/04Amoura glijdt veel te onbezonnen door op Wijndal en pakt domme gele kaart
- 25/04Mooie peptalk van coach Blessin na de match
- 25/04Bekijk de goals uit Antwerp - Union (0-3)
- 09:26De verrijzenis van Union en een vleugje toverdrank bij Club, met Hayen als Panoramix: "Een extreme make-over"
- 07:20BEKIJK - Van Bommel houdt de sfeer erin ondanks verlies: knuffels voor Fonske en chocolade voor Blessin
- 06:49Braziliaanse voetballegende Marta (38) zwaait na dit seizoen af bij de Seleçao
- 00:00Union-coach Blessin geeft bevlogen speech na eerste zege en ziet spelers weer lachen: "Soms was het te veel"
- 25/04Club en Anderlecht als hofleveranciers: dit waren alle doelpunten van deze speeldag in de JPL
- 25/04Amoura glijdt veel te onbezonnen door op Wijndal en pakt domme gele kaart
- 25/04Mooie peptalk van coach Blessin na de match
- 25/04Bekijk de goals uit Antwerp - Union (0-3)
Messi wil attractiepark openen in China: "Bezoekers leren zijn leefwereld kennen"
De Argentijnse topvoetballer Lionel Messi wil in 2019 een attractiepark gewijd aan het voetbal openen in Nankin, in het zuidoosten van China. Dat heeft de Spaanse audiovisuele groep Mediapro als partner van het project donderdag gemeld. Het attractiepark zal de naam "Messi Experience Park" krijgen.
Het pretpark zal volgens Mediapro meer dan twintig attracties tellen verdeeld over 46.000 m² overdekte ruimtes, 12.000 m² groene ruimte en speelzones en 25.000 m² publieke ruimte. De voorbereidingen voor het bouwproject zijn twee jaar geleden al gestart.
"Het idee is om de bezoekers onder te dompelen in de leefwereld van Messi. Het "Messi Experience Park" zal de nieuwste attracties combineren met allerlei voetbalfaciliteiten", vertelt Mediapro, een partner van zowel het Chinese televisiebedrijf Phoenix als Leo Messi Management, het bedrijf achter de vijfvoudige winnaar van de Gouden Bal.