meest recent
- 27/03Voor de Ronde te gevaarlijk, nu is het de plek des onheils: "Tijd om Kanarieberg te evalueren"
- 27/03Gokschandaal houdt NBA in de ban, maar ook Belgen getuigen: "Soms wordt familie zelfs betrokken"
- 27/0365 kilogram kaas voor Cosnefroy: voor eigen publiek wint hij Frans onderonsje in Parijs-Camembert
- 27/03Vrancken niet akkoord met mogelijke schorsing voor salonremise: "Niet te begrijpen als je niets verkeerd doet"
- 27/03En of Marianne Vos klaar is voor de Ronde: Nederlandse sprint na sluwe aanval naar winst in Dwars door Vlaanderen
- 27/03Streep door voorjaar van Wout van Aert na sleutelbeenbreuk en gebroken ribben in Dwars door Vlaanderen
- 27/03Waarom is de afdaling naar de Kanarieberg zo gevaarlijk? "Je moet er vooraan zitten, maar soms is er geen plaats"
- 27/03Oude bekende Sergej Serebrennikov stelt EK-opponent Oekraïne voor: "Jong potentieel en beste coach"
- 27/03Vandegoor: "Van Aert heeft al zijn deel van de pech gehad"
- 27/03Van Aert en Stuyven vallen hard in Dwars door Vlaanderen, met zware gevolgen
- 27/03"Go, go, go!": nieuwe beelden geven hectiek in groep Van Aert voor zware val richting Kanarieberg weer
- 27/03BEKIJK: Verslag van incidentrijke Dwars door Vlaanderen
- 26/03Rode Duivels staan voor grote test tegen Engeland
- 26/03Eden Hazard trekt nog eens voetbalschoenen aan voor de Kings World Cup
- 25/03BEKIJK - Sammy Neyrinck in het spoor van Mads Pedersen en co.: "Pas toen Mathieu ging zitten, had ik vertrouwen"
- 25/03Bondsparket eist boetes en schorsingen na 'Flagrant spelbedrog' op het einde van Westerlo-Genk
Ineos Grenadiers presenteert zijn nieuwe (Belgische) shirt voor 2022
Vanaf 1 januari 2022 gaat de samenwerking tussen Ineos Grenadiers en Bioracer in. Het Belgische bedrijf en het topteam hebben vandaag hun gloednieuwe kit voor volgend seizoen gelanceerd. "This is how fast feels!", is het motto.
Qua design, looks en uitstraling heeft Ineos Grenadiers een reputatie te verdedigen in het peloton.
Na de samenwerkingen met Rapha en Castelli bundelt het nu de krachten met Bioracer, het Belgische bedrijf met zijn uitvalsbasis in Tessenderlo.
"Bioracer heeft voor het team een unieke kit ontworpen om in te trainen en te racen. Een kit waarin een renner zich de snelste voelt. Of dat nu bergop of bergaf, offroad of op de weg, in een tijdrit of in de sprint is. Dit alles onder één motto: “This is how fast feels!”", zegt de nieuwe leverancier bij de voorstelling.
Filippo Ganna, Tom Pidcock en Richard Carapaz fungeren als model bij de presentatie van de truitjes, waar we toch wat nieuwe accenten zien.
"Het opvallende ontwerp combineert de iconische lijn op de achterkant van het shirt met enkele gedurfde vernieuwingen. Het nieuwe design is een stijlvolle balans tussen het donkerblauw en het dieprood van de twee hoofdsponsors."
(bekijk foto's onder de tweet)