meest recent
- 07:05Winnaar van Wielermanager wipt op slotspeeldag alsnog naar glorie: "Mijn gsm ontplofte van de berichten"
- 06:25Schelden à volonté en een deal met de Saudi's: provoceert favoriet O'Sullivan zich naar 8e recordwereldtitel?
- 23/04Lazio laat Juventus zweten voor plek in bekerfinale, Milik is bevrijder met goal vlak na invalbeurt
- 23/04BEKIJK: Arsenal geeft Chelsea een pak voor de broek, Trossard opent het galabal
- 23/04Westerlo ziet eerste zege in de Play-offs door doelman Gillekens zijn handen glippen
- 23/04Standard en KV Mechelen verdelen de koek na wedstrijd zonder doelpunten
- 23/04AA Gent verstevigt zijn grip op leidersplaats in Europe Play-offs met gevleide zege bij STVV
- 23/04Roeselare wint in het hol van de Maaseikse leeuw en komt op 1 zege van een nieuwe titel
- 23/04Ruim verslag van match 3 in de volleybalfinale: Maaseik - Roeselare
- 23/04Olympiër Nicolas De Kerpel wordt podcasthost: "Mentale problemen bespreken"
- 23/04Rode Duivels krijgen nieuwe kleedkamers in het Koning Boudewijnstadion
- 23/04Limburg United boekt 85-93-zege tegen Groningen
- 22/04Beerschot viert titel in 1B op Antwerps stadhuis met de fans
- 22/04Lotte Kopecky zet alles op de Spelen, en gaat niet naar de Tour
- 22/04Charleroi wint simpel van BA Limburg met 58-98
- 22/04Bergen graait de zege mee tegen Feyenoord: 83-90
Colablikjes met Rode Duivels staan toch in de winkelrekken
Het Europees kampioenschap voetbal is uitgesteld naar volgend jaar, maar de Rode Duivels staan toch al afgebeeld op blikjes cola. "Ze stonden al klaar en anders zouden we ze moeten vernietigen", legt frisdrankreus Coca-Cola uit.
Tijdens een groot voetbalkampioenschap kunt u niet naast de Rode Duivels kijken, ook niet in de supermarkt. Dat is opnieuw het geval, zelfs nu het Europees kampioenschap uitgesteld is naar volgend jaar. Misschien heeft u al een colablikje met Thibaut Courtois of Eden Hazard gespot?
"Ondanks de verplaatsing van het EK voetbal 2020 naar 2021 zal Coca-Cola de bijhorende verpakkingen niet uit de winkelrekken halen", legt de Belgische afdeling van de frisdrankreus uit.
"De verpakkingen vernietigen zou verspilling zijn en dit willen we absoluut vermijden, zeker binnen de huidige context. De bijhorende marketingcampagne wordt wel geschrapt."
"Onze prioriteit is momenteel de veiligheid en de gezondheid van onze medewerkers en mensen wereldwijd. Terwijl de wereld zich aanpast en beschermt tegen het coronavirus, zullen we onze inspanningen als bedrijf richten op hoe we de komende weken en maanden een verschil kunnen maken voor onze consumenten, klanten en gemeenschappen", belooft het bedrijf.