meest recent
- 24/04Nicky Hayen ziet Thiago eindelijk weer scoren: "We hebben nooit het geloof in hem opgegeven"
- 24/04Titelambities Liverpool krijgen in Merseyside Derby tegen Everton serieuze klap
- 24/04In minuut 96 en 99! Met ferm slotoffensief knokken De Ketelaere en Atalanta zich naar de bekerfinale
- 24/04Supporter Anderlecht overleden tijdens wedstrijd tegen Cercle Brugge: "Voetbal plots irrelevant"
- 24/04Mag er een kruis over Racing Genk voor de titel? Dit is het voorlopige klassement
- 24/04Anderlecht verdedigt met verve leidersplaats, maar houdt hart vast na blessures Dreyer en Schmeichel
- 24/04Opvallende plottwist bij Barcelona: "Xavi blijft dan toch als coach"
- 24/04Swingend Club Brugge blaast Racing Genk helemaal weg en zet titelambities extra kracht bij
- 24/04Evenepoel en Van Aert revalideren bij zelfde kinesist
- 24/04Belgische mannen laten steken vallen in kwalificaties op het EK turnen
- 23/04Ruim verslag van match 3 in de volleybalfinale: Maaseik - Roeselare
- 23/04Olympiër Nicolas De Kerpel wordt podcasthost: "Mentale problemen bespreken"
- 23/04Rode Duivels krijgen nieuwe kleedkamers in het Koning Boudewijnstadion
- 23/04Limburg United boekt 85-93-zege tegen Groningen
- 22/04Beerschot viert titel in 1B op Antwerps stadhuis met de fans
- 22/04Lotte Kopecky zet alles op de Spelen, en gaat niet naar de Tour
Colablikjes met Rode Duivels staan toch in de winkelrekken
Het Europees kampioenschap voetbal is uitgesteld naar volgend jaar, maar de Rode Duivels staan toch al afgebeeld op blikjes cola. "Ze stonden al klaar en anders zouden we ze moeten vernietigen", legt frisdrankreus Coca-Cola uit.
Tijdens een groot voetbalkampioenschap kunt u niet naast de Rode Duivels kijken, ook niet in de supermarkt. Dat is opnieuw het geval, zelfs nu het Europees kampioenschap uitgesteld is naar volgend jaar. Misschien heeft u al een colablikje met Thibaut Courtois of Eden Hazard gespot?
"Ondanks de verplaatsing van het EK voetbal 2020 naar 2021 zal Coca-Cola de bijhorende verpakkingen niet uit de winkelrekken halen", legt de Belgische afdeling van de frisdrankreus uit.
"De verpakkingen vernietigen zou verspilling zijn en dit willen we absoluut vermijden, zeker binnen de huidige context. De bijhorende marketingcampagne wordt wel geschrapt."
"Onze prioriteit is momenteel de veiligheid en de gezondheid van onze medewerkers en mensen wereldwijd. Terwijl de wereld zich aanpast en beschermt tegen het coronavirus, zullen we onze inspanningen als bedrijf richten op hoe we de komende weken en maanden een verschil kunnen maken voor onze consumenten, klanten en gemeenschappen", belooft het bedrijf.