Ga naar de inhoud

Anderlecht lanceert meldpunt voor makelaars: "Geen sms'jes of telefoons meer"

 vr 18 januari 2019 18:09

Makelaars die een spelers willen aanbieden aan Anderlecht moeten dit vanaf nu doen via een aangepast platform. Zo moeten de aanvragen gecentraliseerd worden, "want nu krijgen we telefoons, mails, sms'jes, ...", zegt Michael Verschueren.     

Het idee voor een speciaal meldpunt voor makelaars leefde al een tijdje bij paars-wit en nu werd het ook effectief in gebruik genomen. "Momenteel krijgen verschillende personen binnen de club berichten van makelaars via allerhande kanalen: telefoon, mail, sms ... Wij krijgen zoveel aanbiedingen dat het moeilijk is om een overzicht te behouden", zegt sportief directeur Michael Verschueren.

 

"Vanaf nu zullen alle aanvragen verzameld worden in een meldpunt voor makelaar Het doel is om de aanvragen te centraliseren, zodat de sportieve directie en scoutingcel ze sneller en efficiënter kunnen behandelen. Zo kunnen we de makelaars een betere opvolging van hun aanvragen verzekeren."

 

Om in de toekomst de efficiëntie van het platform nog te verbeteren, zal elke makelaar een uniek account krijgen.