meest recent
- 10:00Laurens De Plus, klimknecht als rookie in de Ronde: "Mijn winstratio zal van 100 naar 50 procent gaan"
- 09:32In schaduw van Lore Bruggeman rijpen talentvolle Belgische skateboarders: "Parijs komt nog te vroeg"
- 08:50BEKIJK - Western of wielerwedstrijd? Belgische belofte temt losgeslagen paard in volle finale
- 08:44Meester-afdaler Matej Mohoric droomt van Ronde: "Er bestaat geen enkele veilige weg voor ons"
- 08:19SD Worx-Protime betreurt afwijzing van Demi Vollering na "maximaal voorstel": "Het doet enorm veel pijn"
- 07:01Briljante Grigor Dimitrov wipt Carlos Alcaraz in kwartfinales Miami Open: "Hij liet me eruit zien als een 13-jarige"
- 06:54Zie jij meer dan wij? Stuur ons zondag jouw exclusieve filmpjes van de Ronde
- 06:23Lekke banden, valpartijen en corona achtervolgen Wout van Aert: zijn pechmomenten bij Ronde/Roubaix opgelijst
- 28/03Orthopedisch chirurg Steven Claes: "Verbazingwekkend hoe veerkrachtig die atleten zijn"
- 28/03Lotte Kopecky gaat voor 3 op een rij in de Ronde van Vlaanderen
- 28/03Kunnen renners binnenkort fietsen met airbag?
- 28/03Van Aert is vanmiddag geopereerd: "Giro? Ik denk dat je moet realistisch zijn..."
- 28/03Wielerfans balen door uitvallen van Van Aert: "Valpartij om misselijk van te worden"
- 28/03Na de zware val in Dwars door Vlaanderen: kan renner beter beschermd worden?
- 27/03Sammy Neyrinck maakt portret van Kopecky: "Met zo een trui in België, ben je gewoon een superheld"
- 27/03Het journaal 19u met o.a. spectaculaire 2-2 van de Rode Duivels tegen Engeland
Super Bowls-commercials 2017: celebrities, spektakel en (poging) tot humor
De Super Bowl is niet alleen de hoogmis van de sportevenementen in de Verenigde Staten. Ook de reclame viert zondag een hoogdag. Met naar schatting 150 miljoen televisiekijkers is de Super Bowl een goudmijn voor bedrijven en reclamemakers, en dus doet iedereen extra zijn best om op te vallen. Een greep uit het aanbod van dit jaar.
Wie zondag een reclamspot wil uitzenden tijdens de Super Bowl betaalt 21st Century Fox tot 5 miljoen dollar voor 30 seconden zendtijd. Vaste ingrediënten zijn elk jaar: bekende gezichten, humor (oordeelt u vooral zelf) en spectaculaire beelden. Dit jaar is daar geen uitzondering op.