• home
  • video
  • pas verschenen

    Sporters in de reclame: een gedroomde combinatie

    Het N'IJsboerke, ofwel vanilleroomijs met "modder".

    Om het afscheid van Sven Nys te vieren, brengt ijsfabrikant IJsboerke in samenwerking met MNM een speciale versie van zijn roomijs op de markt, het N'IJsboerke. Een slimme zet, want sporters werden al vaker met succes als uithangbord gebruikt. Dat leverde enkele legendarische campagnes op.

    Luis Figo werpt zijn "zangtalent" in de schaal

    Carl Hoefkens heeft meer interesse in zijn tablet dan in Vanessa

    Eiji Kawashima pareert alle bacteriën uit je neus

    Dembélé, Vertonghen en Chadli steken een handje toe in een callcenter

    Kobe Bryant en Lionel Messi proberen elkaar de loef af te steken

    Marouane Fellaini vraagt zich af waar het feestje is

    Romelu Lukaku heeft zin in iets

    Louis van Gaal heeft speciale persmededeling

    Jean-Marie Pfaff: "Sta ik Pfaff, dan kom ik af"

    Luis Suarez is niet alleen irritant op een voetbalveld

    Hazard en Messi kruisen de degens met elkaar

    Dries Mertens maakt reclame voor ontbijtgranen