Ga naar de inhoud

Sporters in de reclame: een gedroomde combinatie

 wo 24 februari 2016 17:10
Het N'IJsboerke, ofwel vanilleroomijs met "modder".
Om het afscheid van Sven Nys te vieren, brengt ijsfabrikant IJsboerke in samenwerking met MNM een speciale versie van zijn roomijs op de markt, het N'IJsboerke. Een slimme zet, want sporters werden al vaker met succes als uithangbord gebruikt. Dat leverde enkele legendarische campagnes op.

Luis Figo werpt zijn "zangtalent" in de schaal

Carl Hoefkens heeft meer interesse in zijn tablet dan in Vanessa

Eiji Kawashima pareert alle bacteriën uit je neus

Dembélé, Vertonghen en Chadli steken een handje toe in een callcenter

Kobe Bryant en Lionel Messi proberen elkaar de loef af te steken

Marouane Fellaini vraagt zich af waar het feestje is

Romelu Lukaku heeft zin in iets

Louis van Gaal heeft speciale persmededeling

Jean-Marie Pfaff: "Sta ik Pfaff, dan kom ik af"

Luis Suarez is niet alleen irritant op een voetbalveld

Hazard en Messi kruisen de degens met elkaar

Dries Mertens maakt reclame voor ontbijtgranen