Ga naar de inhoud

Sjarapova: "Sugarpova worden is te moeilijk"

 di 20 augustus 2013 21:06
Zo prijst Sjarapova Sugarpova aan.
Maria Sjarapova heeft het idee om haar naam tijdens de US Open te laten wijzigen in "Sugarpova" laten varen. Het internet spuwde het plan uit en Sjarapova's entourage blies het helemaal af.

In 2012 richtte Sjarapova haar eigen snoepbedrijf Sugarpova op, met als logo twee kussende lippen. Op Flushing Meadows wou de glamoureuze tennisster haar merk nog een extra zetje geven door de naamsverandering.

Sjarapova overwoog naar het Hooggerechtshof van Florida te stappen om twee weken als Sugarpova door het leven te kunnen gaan.

Maar na wat controverse op internet borg haar entourage het plan weer op "omdat het niet realiseerbaar was". "Het zou te veel poespas meebrengen." Op de US Open zal niemand dus zijn tanden kunnen stukbijten op Sugarpova.

Sjarapova zou niet de eerste sporter geweest zijn die haar naam wijzigde. Snookericoon Jimmy White heette na een deal met een sausmerk Jimmy Brown.