meest recent
- 12:48LIVEBLOG EK TURNEN - Breken mindere prestaties op paard en rekstok Belgische mannen zuur op?
- 12:18Skilegende Marcel Hirscher (35) bindt skilatten weer aan als Nederlander: "Nieuw competitieproject"
- 12:16Skov Olsen revalideert nog altijd in Denemarken: "Onenigheid met medisch team? Daar klopt niets van"
- 11:56OHL-spits Opoku loopt dubbele beenbreuk op na botsing met Westerlo-keeper Gillekens
- 11:32Brian Riemer wijt zijn uithaal naar de ref aan de emoties: "Maar was niet respectloos bedoeld"
- 10:38Vandaag in de Ronde van Romandië 2024: heuveletappe zal de punchers prikkelen
- 09:27Basketbalfenomeen Caitlin Clark sluit recordschoenendeal met Nike
- 08:53NBA: Dallas en Indiana hangen bordjes gelijk in de play-offs, Phoenix zit in de problemen
- 23/04Ruim verslag van match 3 in de volleybalfinale: Maaseik - Roeselare
- 23/04Olympiër Nicolas De Kerpel wordt podcasthost: "Mentale problemen bespreken"
- 23/04Rode Duivels krijgen nieuwe kleedkamers in het Koning Boudewijnstadion
- 23/04Limburg United boekt 85-93-zege tegen Groningen
- 22/04Beerschot viert titel in 1B op Antwerps stadhuis met de fans
- 22/04Lotte Kopecky zet alles op de Spelen, en gaat niet naar de Tour
- 22/04Charleroi wint simpel van BA Limburg met 58-98
- 22/04Bergen graait de zege mee tegen Feyenoord: 83-90
Manchester United krijgt 451 miljoen euro van GM
Vanaf 2014 prijkt GM-dochtermerk Chevrolet op de shirts van Manchester United. De Engelse topclub vangt liefst 451 miljoen euro voor de deal, verspreid over zeven jaar.
Dat Manchester United zijn huidige sponsor Aon in 2014 ruilt voor Chevrolet, was al eerder bekend. Nu is er ook meer duidelijkheid over het bedrag dat de club met de sponsordeal ontvangt: 451 miljoen euro. Dat blijkt uit een beursdocument.
Tijdens het eerste seizoen krijgt United 56 miljoen euro. Nadien wordt dat bedrag jaarlijks verhoogd met 2,1 procent.
Aon is nog twee jaar sponsor van United, maar tijdens die twee seizoenen krijgt de club nog eens 15 miljoen euro van GM.
De deal is ook in de Verenigde Staten niet onbesproken, want volgens de Amerikaanse pers is het plotse ontslag van de directeur marketing van GM te wijten aan het dure akkoord.